Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Wednesday, August 3, 2011

T I G A


Salam dan Selamat Berpuasa bagi umat Islam seluruh dunia!!

Entri hari ini adalah entri bertuah kerana hari ini dah masuk hari ketiga kita berpuasa dibulan yang penuh dengan seribu satu fadhilatnya. Tahun ini juga merupakan tahun pertama kami menyambut puasa bertiga. Tahun ini juga kami beraya sederhana sahaja. Kalau tahun lepas my baby still dalam perut lagi, sakan nau aku beraya sampai baju raya 5 6 pasang kalah retis dik non..hehhehe..tapi tahun ni, saya ready dengan tiga pasang baju raya sahaja memandangkan peruntukan yang diturunkan banyak habis shopping baju my baby je. 

Tahun ni juga turn saya menyambut raya di kampung halaman. Memang kitorang dan decide raya pertama perlu ada penggiliran. Sebab tahun lepas dah beraya rumah PIL, so dengan serunak dan berkobar-kobar nya saya nak beraya bersama keluarga tercinta. Yela, mesti riuh rendah suasana kat rumah nanti. Tok Abah dan Tok Ummi penatla nak melayan karenah cucu-cucunya nanti. Kalau persiapan juadah, tak payah risau sangat sebab den ni anak ketiga, ada 2 orang kakak, campur ummi lagi..mesti boleh masak macam-macam makanan yang best-best.. =)

Bila balik rumah PIL pun saya tak risau sangat sebab my husband juga anak ketiga dan ada 2 orang kakak yang rajin duduk didapur campur mak mertua saya yang memang suka memasak. Saya, boleh la tolong-tolong potong2 bawang je..hehehe..

So, apa kaitan entri ini dengan tajuk di atas ye?

Selain angka 5885, angka 3 juga menjadi febret saye..hehehe

Sekian.

p/s:
psssstttttt...nak kongsi sesuatu mengenai kesihatan dan kecantikan..klik SINI untuk maklumat lanjut...

4 yang mengekspresikan diri:

Princess Cindellyna said...

saya pun minat no 3 gak sebab anak ke 3 dr 7 beradik.hehe =p

Kemn Azmaili said...

yeke Farah!! samer la kite!!!

best kan ank ke3!! m=)

SiS NaD said...

Salam Kemn...

Dah 3 tahun beraya dan berpuasa tanpa teman... Huhu!~

Kemn Azmaili said...

Salam Nad,

Jangan sedih2 nad..insyallah mana tau tahun ketiga ni nad ada pengganti.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...