Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, September 11, 2015

Jom dapatkan koleksi terbaru Popscarf: MEAMOR

Dah lama tak hapdet pasal Popscarf kan? Alhamdulillah dah hampir setahun kami jadi vendor di Butik MOSH (Ministry Of Shopaholic). Seronok jadik vendor ni sebab kita hanya fikir macam mana strategi nak up kan sales sama ada melalui marketing atau pun produk/item yang kita nak letak di butik. Yang lain,...nehi kabi nehi..Semuanya dipikirin oleh tuan tanah butik.

Kami baru je tau masukkan produk terbaru dan terulung. Terulung tu sebab ni fisrtime kami jual Printed Chiffon Shawl. Best sangat sebab jenis material chiffon crepe yang tak perlu susah-susah nak gosok. Saiz pun memang lebar boleh adjust nak besar mana. 

Kami namakan MEAMOR Printed Chiffon Shawl. Saje je letak nama Meamor sebab cecorak shawl ni banyak yang bermotifkan romantik dan bunga-bunga cinta. Hehe. Ada lebih daripada 15 corak yang cantik tau. So korang cecepat la datang Butik MOSH di Presint 15, Putrajaya untuk dapatkan shawl MEAMOR ni. 

Harga. Masyallah murah sesangat, RM15 sahaja. Berbaloi sangat dengan kualiti yang sangat best plus, shawl Meamor ni kami dah ada jahitkan Label Popscarf ye! 









Korang boleh jugak grab shawl TIHANI dan shawl VANESSA yang tinggal beberapa helai sahaja di MOSH. Kami nak clearkan kedua-dua item ni dengan harga serendah RM15 sehelai tau.

VANESSA Butterfly Shawl 
Retail Price: RM38
Clearance Price: RM15

TIHANI Lacey Shawl
Retail Price: RM40
Clearance Price: RM15

Jangan lupa follow instagram kami: @popscarf

1 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...