Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Monday, November 3, 2014

Pembukaan Butik MOSH (Ministry Of ShopaHolic)

Alhamdulillah,

Butik MOSH telah mula beroperasi pada hari Sabtu lepas. Sambutan untuk hari pertama amat menggalakkan walaupun hujan pagi tu. So, orang ramai start datang sebelah tengah hari ke petang. Kitorang yang plan nak lepak sampai tengah hari pun terpaksa extend ke petang sebab kawan-kawan especially yang tinggal sekitar Putrajaya, Bangi dan Serdang turut datang memeriahkan Soft Launch Butik MOSH pada hari tersebut.

Tak banyak pun gambar yang snap hari tu sebab duk busy layan customer and kawan-kawan. Ada juga silent reader blog saya ni datang. Ya Allah, appreciate sangat dengan sokongan uolss tau. Walaupun blog ni dah lama membisu, tapi saya tak sangka masih ada yang rajin singgah ke sini. Terima kasih kepada sis Suriati especially, datang butik beli macam-macam produk. Kalau sis baca ni, anggaplah ini penghargaan saya untuk sis ye. Sis juga pernah order Sufi Cilik dengan saya. Terima kasih atas sokongan sis. 

Apapun, saya mewakili owner MOSH nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir. So, lepas ni korang dah ada option lain kalau nak shopping ke Putrajaya ni ye selain nak membeli belah di Alamanda Putrajaya. MOSH juga mengalu-alukan sebarang pandangan daripada korang untuk tambah baik mana yang terkurang.





Operation Hours:

Weekdays : 11.00 am - 9.00 pm
Weekends ; 10.00 am - 9.00 pm

CLOSED EVERY TUESDAY

Location:
 Presint 15 Diplomatik, Putrajaya

Landmark:
Opposite MYDIN
1st Floor (above SNOGURT)

Korang nanti tunggu tau Grand Opening nya dijangka hujung bulan November!

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...