Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Thursday, May 3, 2012

Nak cantik, sihat dan bertenaga? Ini rahsianya...

Assalamualaikum..

Bagi anda yang tidak gemar ataupun sememangnya allergic dengan minuman berasaskan kopi, saya sarankan anda mencuba produk ini terlebih dahulu. Sebelum ni, saya juga takut untuk mencuba produk minuman ini kerana bimbang akan sakit kepala kerana memang dari dahulu lagi alah dengan minuman berkafein. Alhamdulillah, hampir 2 tahun mengamalkan minuman ini, saya tidak pernah mengalami sakit kepala malah lebih bertenaga.

Saya berani memberi jaminan bahawa anda akan merasakan kesan yang drastik setelah mencuba minuman herba ini walaupun baru pertama kali mencubanya. Produk minuman Slimax White Cafe dengan campuran serbuk Habbatus Sawda ini mempunyai seribu satu khasiat terutamanya meningkatkan tenaga dalam badan kita. 

Saya akui bahawa produk minuman ini masih tidak terkenal jika dibandingkan dengan mana-mana produk minuman lain kerana ia hanya terdapat di stokis yang terletak di Putrajaya. Jika anda berkesempatan ke Alamanda Putrajaya, anda boleh dapatkannya di kiosk Salinaz Herbs yang berada berhadapan dengan Watsons. Tetapi, jangan pula bandingkan harga disana dengan promosi yang saya tawarkan disini. Kerana saya menjual produk minuman ini secara online, tiada kos sewaan tapak atau kos-kos lain yang perlu ditanggung. 

Apa kata anda cuba sekotak, Insyaallah..dengan izin Allah..anda juga akan merasakan perubahan pada diri anda. Produk minuman ini jika diamalkan secara konsisten, juga boleh membantu melangsingkan badan. Sesuai untuk lelaki dan perempuan, tua dan muda, berkahwin dan bujang.

Jangan lupa hantarkan testimoni anda disini untuk dikongsi kepada yang lain! Bukti keberkesanan produk ini, anda boleh juga membaca TESTIMONI customer saya yang telahpun mencubanya. Alhamdulillah sehingga kini, sudah ada regular/return customer.

Saya bukan sahaja menjual produk semata-mata, tetapi lebih kepada ingin berkongsi. Apa yang baik pada saya, akan dikongsi bersama kepada anda diluar sana. ^______^

Jika anda telah mencubanya, tetapi tidak mempunyai apa-apa perubahan langsung..jangan segan untuk maklumkan juga kepada saya ye...

Cuba sekotak dahulu, anda baru tau...

HARGA PASARAN: 
Sekotak RM39.90 (Semenanjung) 
Sekotak RM43.90 (Sabah/Sarawak)

CAJ PENGHANTARAN MELALUI POSLAJU: 
RM6 (Semenanjung)
RM9 (Sabah/Sarawak)

Promosi sempena Ramadhan yang bakal tiba, beli 2 kotak RM75 termasuk kos penghantaran.
To order Slimax White Cafe plus Habbatus Sawda, kindly send your name, address, tel no. to kemn5885@gmail.com.

5 yang mengekspresikan diri:

Parin's wife said...

kemn,ada berapa sachet ye dalam satu kotak tu?sehari minum berapa sachet?

Parin's wife said...

kemn,ada berapa sachet ye dalam satu kotak tu?sehari minum berapa sachet?

Kemn Azmaili said...

@Nur Raihana Abd Rahim

sekotak ada 15 sachet. utk permulaan minum 2 kali. pagi dan petang. dah minum ni kalao xbreakfast pun dah mengenyangkan...

Keledekungu said...

SALAM.KEMN ADE KESAN SAMPINGAN X???contoh cirit birit ke....pening lalat ke....

Kemn Azmaili said...

@melovemak

dear, setakat yang i minum ni memang takda kesan sampingan..mudah penghadaman..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...