Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Thursday, February 27, 2014

CD SUFI CILIK mendapat tempat dihati ibu dan ayah..ALHAMDULILLAH!

Syukur alhamdulillah, syukur tak terhingga kepada Allah s.w.t kerana Allah telah memberi peluang kepada saya untuk berkongsi sesuatu yang baik dan cukup terkesan kepada anak-anak di luar sana. Untuk makluman, sambutan dan permintaan CD AMALAN ZIKIR DAN DOA SUFI CILIK adalah diluar jangkaan saya sebenarnya. Pada awalnya, hanya berbekalkan 20 unit untuk saya cuba menjualnya di FB, dalam tempoh tidak sampai sebulan, sudah terjual 150 unit. Besar sungguh nikmat Allah. Betul la bila orang cakap, niat membetulkan cara. Nescaya Allah permudahkan segalanya. Jauh disudut hati, perasaan bimbang dengan "cakap orang" tu masih membelenggu perasaan saya. Tetapi saya percaya Allah menyusun perjalanan ini dengan baik, selagi mana saya tetapkan niat saya untuk membantu anak-anak di luar sana. Saya bukanlah ummi yang sempurna, tetapi saya tidak lari dengan ingin menjadi ummi yang sempurna. Saya melihat perkembangan anak saya dan itulah cermin diri saya sebenarnya. 

Hari ini nak kongsikan beberapa feedback daripada pembeli CD Sufi Cilik ini. Rata-rata pembelinya sudah tentu golongan ibu dan kemudian barulah golongan ayah. Ada juga yang belum mempunyai cahaya mata turut membelinya. Malah ada juga yang belum berkahwin turut berminat nak mendengar zikir yang dialunkan oleh sufi cilik adik Amirul Atiq ini. Jutaan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang membeli CD Sufi Cilik ini dan saya harap rakan-rakan berpuas hati dan dipermudahkan mendidik anak mengenal kalam Allah melalui zikir dan doa yang dimuatkan di dalam CD ini.







Buat masa ini, CD ini telah KEHABISAN STOK. Bagi yang berminat nak membeli, jangan bimbang kerana saya akan restok CD sufi cilik ini tetapi masih tidak boleh janji bila stok baru akan sampai memandangkan penebit CD ini ke tanah suci mekah selama sebulan. Paling awal, mungkin pertengahan Mac stok akan sampai. 

Sesiapa yang berminat boleh booking dahulu, tak perlu deposit ye. Hanya sms/whatsapp nama anda dan kuantiti yang ingin dibeli kepada saya di talian 012-2243815. Insyallah bila stok sampai, saya akan maklumkan cara pembayaran. 

1 unit - RM19.90 (harga pasaran)
Postage - RM6.00

TOTAL AFTER DISKAUN: RM25 INCLUDE POSTAGE
(CD ini dibalut dengan bubble wrap bagi menjaga kualiti)

Nak beli borong pun boleh, saya bagi special price! Minimum borong = 6 units

Kepada sesiapa yang ingin melihat testimoni berbentuk video, boleh search di instagram dengan hashtag:  #suficilik

3 yang mengekspresikan diri:

cplud miera said...

Assalam. kemn, ada lg ke cd ni? nk :)

Asma said...

saya nak, macam mana nak oder

Unknown said...

assalam...saya pn nak cd nie..mcm mana nk dapatkan yer..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...