Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, February 7, 2014

Tempahan Pembelian CD ALUNAN ZIKIR & DOA SUFI CILIK

Pertama sekali saya nak merakamkan ribuan terima kasih kepada sesiapa jua yang sudi menyinggah blog saya yang tidak seberapa ini. Setiap komen positif yang saya terima sangat memberi inspirasi dan cukup terkesan pada diri saya sendiri.

Hampir setiap minggu saya menerima emel daripada para-para ibu yang menanyakan saya tentang CD SUFI CILIK seperti yang pernah saya kongsikan di ENTRI INI. Saya sebenarnya sangat terharu dengan respon para pembaca blog yang mengikuti perkembangan Hadif yang saya kongsikan di dalam blog ini.

Saya sebenarnya selalu terfikir apa lah yang orang akan fikir kalau saya asyik lah bercerita pasal hal anak atau apa-apa perkara yang saya share disini. Saya selalu berada didalam situasi dilema sama ada nak berkongsi ataupun tidak. Sebab itulah ada satu tempoh dahulu, saya kurang berkongsi disini. Bimbang sangat orang cakap kita nak riak. Nauzubillah...

Kadang-kadang saya dah tulis panjang-panjang, tapi end up saya akan padam. Saya terlalu fikirkan apa orang akan cakap. Sebab saya ni bukanlah perunding keluarga, bukan pakar kanak-kanak, bukan pakar interior designer, bukan juga profesional make up artist.

Saya selalu berdoa supaya Allah memberi saya petunjuk dan memberi jalan kepada saya. Sebab saya berada dalam persimpangan jalan sama ada nak berkongsi ataupun tidak. Alhamdulillah Allah itu Maha Penyayang. Allah beri kekuatan kepada saya untuk saya terus berkongsi di laman ini.

Saya anggap benda yang baik biarlah kita berkongsi. Kita gembira bila melihat anak yang membesar depan mata kita dapat mengikut acuan yang kita inginkan. Apalah salahnya jika ingin berkongsi kan. Dalam pada saya menulis, saya selalu mengingatkan diri saya agar penulisan saya tidak tersimpang dan jauh lagi nak bersifat bangga diri. Tidak, saya hanya mahu berkongsi dan saya anggap perkongsian ini boleh memberi inspirasi kepada ibu bapa diluar sana.

Untuk itu, atas permintaan ramai pembaca dan sahabat-sahabat saya disini. Saya bahasakan sahabat lah walau kita hanya berjumpa virtually je kan. Atas permintaan sahabat semua, Allah permudahkan urusan saya mencari CD SUFI CILIK ini. Saya dapat hubungi pengedar CD ini hari semalam dan hari semalam juga suami saya mengambil stok CD ini sebanyak 20 unit. Syukur sangat bila saya kongsikan di laman instagram dan fb, kesemua 20 unit CD ini habis terjual dalam masa satu jam sahaja.

Tapi sahabat semua jangan risau. Batch 1 dah habis, ORDER BATCH KE2 saya dah buka sekarang. Jadi sesiapa yang ingin membeli CD ALUNAN ZIKIR DAN DOA OLEH SUFI CILIK ini, boleh terus whatsapp / sms saya 012-2243815. Batch ke2 juga ada 30 unit. Buat masa ini, waiting list yang booking dah 20 unit. So, siapa yang berminat boleh whatsapp laju-laju ye saya akan reservedkan.

RM19.90 (postage RM6) - TOTAL TERMASUK POSTAGE RM25 SAHAJA







"Perkongsian hanya dari pertolongan Allah kerana ianya adalah kalam Allah. Siapa sahaja boleh berkongsi tetapi kita memerlukan pertolongan Allah untuk menguasainya. Berusahalah dan mintalah padaNya untuk diri kita dan generasi keturunan kita. Insyaallah Dia akan memberinya...:" (Lina Karim)


2 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...