Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, January 6, 2012

Jualan Penghabisan Stok - Buy 2 free 1!!!!

Helo and salam to all my dear readers!!

Okay, untuk pembuka tirai tahun 2012 ini, saya ada offer baik punye untuk korang yang berminat nak membeli atau mencuba Slimax White Cafe plus Habbatus Sawda, produk minuman herba berasaskan kopi keluaran Salinaz Herbs. Saya nak ambil stok baru untuk tahun 2012 ni, tapi sebelum tu saya nak habiskan dulu stok tahun lepas yang tinggal beberapa kotak je lagi. Dun worry, walaupun ia stok tahun lepas tapi masih boleh digunakan sehingga tahun 2013.


Kalau korang nak beli sekotak pun boleh, harga RM39.90. Tapi lebih untung kalau beli 2 kotak, saya akan bagi percuma sekotak lagi!! Korang boleh dapat 3 kotak Slimax Cafe plus Habbatus Sawda ni hanya dengan harga RM80 termasuk kos penghantaran!!!!


Produk minuman herba berasaskan kopi ini ternyata telah memberi kesan kepada sesiapa yang pernah mencubanya. Berikut saya kongsikan beberapa maklumbalas daripada pengguna produk ini;

  1. Sakit bahagian belakang yang dialami sebelum ini telah hilang setelah mengamalkan minum Slimax dalam beberapa hari sahaja.
  2. Tiada lagi lenguh-lenguh badan
  3. Perut sentiasa berasa kenyang walaupun tidak mengambil makan malam
  4. Period sudah kembali teratur 
  5. Bagi ibu yang bf, air susu bertambah banyak (milk booster)
  6. Lebih bertenaga


Kalau korang amalkan minuman ini dengan berterusan, kulit korang pun akan lebih berseri kerana ia juga mengandungi campuran kolagen yang membantu menyihatkan kulit dari dalam..Sekarang, saya sendiri dapat merasainya...

tolong maafkan eyebag yang berbeg-beg tu..



Okay, apa tunggu lagi...nak order? Boleh hantarkan nama, alamat dan no. tel anda melalui emel dan hantarkan ke kemn5885@gmail.com ataupun SMS di talian 012-2243815. Cepat-cepat dapatkan sementara stok masih ada!!!!



Untuk maklumat lanjut mengenai produk minuman ini, korang boleh baca testimonial daripada beberapa customer saya di SINI.

2 yang mengekspresikan diri:

Unknown said...

mom to-be bleh minum ke?

Kemn Azmaili said...

@Aieyn

boleh dear, takda masalah..i dah reconfirm dengan pengasas produk ni.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...