Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Tuesday, April 26, 2011

Gambar My little Prince Hadif Akhtar

Hadif Akhtar semasa umur 1 hari (3.01kg)

Akhtar semasa 1 bulan (4.4kg)

Pic ni saya snap masa otw balik Putrajaya utk check up my perut

Akhtar masa 2 bulan (6.0 kg)


Senyum untuk semua readers!!! Hye!!

Salam to all!!..Today saya ada kesempatan meng 'upload' gambar my little baby ni. So this is the first entry yg telah berjaya saya 'tepek' gambar my baby untuk tatapan semua..Untuk butiran lanjut mengenai my baby ni, meh baca details kat bawah ni:

Nama: Muhammad Hadif Akhtar bin Mohd Yusri
Tarikh dilahirkan: 9 Februari 2011
Umur semasa dilahirkan: 35 minggu 6 hari (my baby lahir tak cukup bulan)
Waktu dilahirkan: 6.20 petang
Berat semasa dilahirkan: 3.01kg
Panjang: 50 cm


Masa check up my 36weeks of pregnancy hari tu terus saya kena warded sebab bila doc check 'bawah', air ketuban dah licking walaupun saya takda tanda-tanda rasa nak bersalin pun. So kalau you all suruh share pasal saat-saat kelahiran my baby ni memang tak boleh lah. Sebab saya dibius penuh sebab kaedah caesarian (C-sect) adalah dengan membuka semula laparatomy scar saya dulu..Nanti saya buat entri citer pasal kenapa saya ada laparatomy scar tu..sangat tragis, pedis dan terguris!!! walau apepun, saya bersyukur ke hadrat Illahi kerana masih mengasihi hambaNya ini dengan menghadiahkan permata hati yg saya nantikan selama ini..Alhamdulillah!


p/s: Today berjaya jugak upload gambar my baby sebab saya pinjam broadband abg ipar due to wireless kat rumah ni kena hijacked dgn hackers!!! Jahat!!

~end~

4 yang mengekspresikan diri:

Shu @ Mrs. Hamid said...

Kemn, apa2 pun ibu dan baby dah selamat, Alhamdulillah. Baby dah pun membesar dengan comelnye =)

Kemn Azmaili said...

Cik shu, thank u..alhamdulillah..mudah-mudahan Hadif sihat sepanjang masa..

Anonymous said...

kak! 2 bln 6 kg????? bia btoll.. debabnyaaaa.....

Kemn Azmaili said...

yepp..haah..mmg kus smgt badan dia.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...