Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Tuesday, April 26, 2011

Majlis Aqiqah dan Doa Selamat

Alhamdulillah.. Pada 16 April (Sabtu) lalu, Majlis Aqiqah & Doa Selamat putera sulungku dan sepupunya telah selesai diadakan dengan sangat meriah dengan kehadiran sanak saudara dan sahabat handai. 

Fyi, Kakak saya yang kahwin sekali dengan saya hari tu pun selamat melahirkan baby boy juga dan diberi nama Muhammad Akif Naufal bin Muhammad Yusuf. Actually, kitorang sebenarnya dijangka bersalin pada tarikh yang lebih kurang sama, tapi nak dijadikan kuasa Allah., saya bersalin awal sebulan, Kak Ngah pula lambat 10 hari dari tarikh EDD tu (11 Mac 2011). So, takda lah terkejar-kejar umi nak jaga kami berdua, sebab bila saya dah nak habis pantang, barulah Kak Ngah bersalin. 


Meh, mari cuci mata tengok suasana majlis aqiqah my baby n his cuzz,. As usual lah, BIRU adalah temanya..tentulah saya sukeee!!!


Playpen yg di deko sendiri oleh tok ummi khas untuk 2 cucunya

Akif dengan nenek (mak mertua Kngah) , Hadif dengan mama tok (mak mertua saya)

Kumpulan Marhaban yang didatangkan khas dari Kampungku Felda New Zealand

sedap sunggoh lagu berendoi tu, nak je aku mintak lirik, tapi malu la pulop!!hehe

Saya dan Kngah tekun mendengar marhaban sambil memegang baby masing-masing

Disuapkan kurma, kismis dan air zamzam oleh ustazah, ketua kumpulan marhaban

Hadif is in white, Akif is in darkblue

Akif Naufal baru 25 hari time ni

My baby dah 2 bulan time ni

Tetibe Hadif jumpe awek tuh,,fuhhh..cun tu..hehe

Kak Ngah with his little prince

Kami (yang gegirl tu my sayangness niece, Esya) mesti nak enterprem dgn Enda Ma kan!!

Ni baru real Family, We are Happy Family


0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...