Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Saturday, April 23, 2011

laman sesawang dah bersawang!!

Hye semua!!

Sory sebab dah agak lama saya tak update blog ni..niat dihati kalau boleh memang hari-hari nak update my blog pasal my baby ni. Fyi, saya bukan nya xmau nak post new entry kat sini, tapi bila time nak upload gambo je, mesti hanggg!!!..menci metuiii!!

Kat rumah my parents ni internet nye pakai wireless, so pepaham la kalo dah 2 3 lappy online memanjang, alamatnya boleh berfesbuk jelahh..bile nak update blog je, jammed!! menci lagik!!

Next week, saya dah pulang ke Putrajaya..harap-harap dpt la update banyak skit story kat my blog nih. ape yang saya duk buat sekarang, hanyalah sekadar blogwalking..

My new entry nanti akanku upload gambar me amor gorda (si debab ku sayang) untuk tatapan umum ya..sekarang Hadif Akhtar dah 2 bulan, berat dia 6kg uols!! amek ko..ni semua penangan prolong jaundice yg dihidapinya..duk sumbat susu 2 jam sekali..mau tak tembam lagu tuh!! hehe

Okaylah my dear readers, sampai setakat ni dulu celotehku..nk mengelakkan blogku ni bersawang, saya perlu tulis sesuatu walau tanpa menempek ape-ape gambo.. (boring ye dop..)

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...