Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Monday, June 22, 2015

Make Up Bertunang Adik Sendiri - Bella

Ok, kalau entry sebelum ni aku mekapkan adik ipar, so kali ni aku nak share yang makandam ni ditugaskan untuk mekapkan adik kandung pulak time dia bertunang bulan Mac hari tu.
 
Ye anak-anak...make up kan orang ni memang letih sebenarnya. Tapi kalau kita minat dan kita berani explore macam-macam teknik solekan, letih ke penat segala macam tu kita akan tolak tepi.
 
Tapi tahap kepenatan tu sangatlah berganda bila ko lah mak andam, ko la jugak tuan rumah. Ye, kalau tuan rumah tu haruslah semua dari ke tanah sampai la ke dapur ko nak kena peduli kan. hehe..
 
So, disebabkan aku terasa amat penat bila aku dah jadik makandam a.k.a tuan rumah di 2 mejlis, sebab tu aku berkeras jugak cakap kat adik aku ni, Bella yang aku kena tarik diri awal-awal bahwasanya aku memang tak boleh mekapkan dia time dia kawin nanti. Apa lagi, tarikk muka la adik aku ni kan. Dah la bongsu jugak, tapi bongsu perempuan la...memang beria-ria dia nak aku mekapkan time dia nikah and sanding..tapi mintak map sangat..sebab ahkak awak ni la Event Manager nya, Wedding Planner nya, penulis skrip nya..dan macam-macam lah tak mampu nak list kan kat sini..
 
Bella ni memang nak make up simple je. Dia taknak muka dia berubah katenyerr.. So aku just enhance apa yang dah dianugerahkan pada dia ni je. Ni pun aku mekap tak lama..sebab banyak benda lagi nak kena buat time tunang dia ni.
 
Ok, inilah hasil Karyabykemn yang tak berapa glemer ni..hihi..




 


Saja aku besarkan pelamin tunang ni..sebab sangattttt jatuh cinta dengan design yang sangat simple ni. Ini ummi aku sewa dengan Kak Rini (Kuantan), susah gak nak promote sebab akak ni katanya baru je lagi start biz ni. So fb and ig pun dia takda lagi.. tapi memang puas hati..berbaloi RM500 sahaja ok!

Ok sampai disini saja lah..

For more info, follow la ig @karyabykemn =)

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...