Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Monday, July 25, 2011

First day: new workplace, new environment, new boss..

Salam to all my dear readers,

Entri hari Isnin ni ku dedikasikan kepada suami tersayang yang akan memulakan kerja di tempat baru. Alhamdulillah, akhirnya impian suami termakbul untuk keluar dari jabatan lama yang penuh poliTIKUS itu..hehe..Bila dia dapat tau je yang dia dah dapat tukar, kemain eksaited bagitau saya pasal ni.

As a wife, of course la saya tumpang gembira kann..Tapi, ada tapi ye..dia kurang gemar bila dapat tau yang jabatan baru tu adalah agensi dibawah JPM (Jabatan Perdana Menteri) juga..which is, mine is also under JPM. Ohh..aku berdoa bagai la supaya new posting dia tu bukan sama agensi ngan aku..tak behh la kerja sesama ni..hehe..Fuhh..lega jugak la bila dia cakap dia ditempatkan di Bahagian Hal Ehwal Penguatkuasaan  Maritim..haha..kena jaga laut la pulak yangg..laut? gasaklah cemane kalo dia suh u berenang ek...caner..caner..caner..hehehe..

Last week bila dia pergi report duty, tak sangka pula immediate boss dia adalah one of the boss di ofis lama saya dulu..Dun worry ye, ini bos manyak rilek punyoo..Apepun, saya doakan agar my husband, Rocky ceria dan happy dengan kerja barunya, this time cuba la lama skit 3 4 tahun duk agensi tu..Kalau i ni asik bertukar kerja atas sebab-sebab selain sebab bos, hopefully kali ni u enjoy dengan tempat baru ni ye..



p/s: hurm,,dengar citer kontrak bahagian di tempat kerja saya ni hanya dilanjutkan sehingga pertengahan tahun depan je..agak-agak mana la ye nasib saya lepas ni..den tak larat dah nak bertuko ni..aiseyy..

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...