Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Tuesday, July 26, 2011

My First Header!!! Tahniah untuk diri sendiri!! =)

Setelah berbulan-bulan berhempas pulas merekacipta header blog saya ni, akhirnya berjaya juga saya menghasilkan header yang tak seberapa mantopp ni..Saya ni memang tak reti la nak guna Adobe Photoshop ke hape ke,..tangan ni masih belum dikurniakan anugerah untuk edit mengedit ni..ha, tau tak saya guna ape..hehehee..Microsoft Office Power Point 2007..hahahaha..sila gelak besau sekarang!!!..dungu tak aku??haha..

Simple je,k..akan cuba di improve dari semasa ke semasa..actually saya memang tak tau nak bajet saiz header mengikut kelebaran blog saya ni. Ni sebenarnya pakai agak-agak je saiz P x L..Tagline tu harus ada supaya belog aku ni tidak tersasar dari tujuan..Plus pulak, idea tu from my husband kan..Gambar tu je yang kurang gonjeng yang saya ada..Saje tak crop kan gambar ni sebab memang saje nak tunjuk stroller dan botol susu Hadif tu yang kononnya menggambarkan aku ni mak budak sebenarnya..hehe..handbag tu tandanya menggambarkan aku ni bini orang (ada kaitan ke?gasak laahh..hehe)..kalau letak gambar my 2heroes tu rasa macam crowded sangat pulak kann..takpela, ini dinamakan konsep wasatiah-wasatiah je..hehe..Ada apa nak komen? Sila kan kawan-kawan..Tinkiu!!

7 yang mengekspresikan diri:

yongnesyi said...

Hehehe..tahniah kawanku..powerpoint kira power ape..asal jadi.fa pn br nk berjinak2 explore ngan blog..mcm best nk share mcm2..pepun..tahniah kema..big fan of ur blog..muaahx

Kemn Azmaili said...

fa,
hahaha...ada jugak fan belog cikai ni..maih la kite berblog..dah buat ke belum? dah ada nanti, jgn lupa habaq mai naa....hehehe ..tinkiu again!!! =)

Princess Cindellyna said...

cantiknnyeeee header baruuuuuuuu!!!!

Kemn Azmaili said...

farah,

tak secantik header awak la!!!huhuhuhu...btw, thanks...

mardiana said...

lawa header kemn. semakin maju ya. ;)

Kemn Azmaili said...

kak Nana,

lawo ke simple cenggini...kalo kak Nana buat mesti lagi kreatif kan..nak2 bila ada doodle comel kak nana tu =)..btw, tinkiu!!

F.Nesyita said...

Ade..baru gak lagi..still dok ubah suai ape yg ok n best nk masuk.baru blajo kema..http://nesyiqee.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...