Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, May 30, 2014

TERIMA KASIH KERANA REVIEW SUFI CILIK DI BLOG ANDA!

1 unit RM25 include postage
Assalamualaikum. Alhamdulillah Batch 10 dah habis dijual. Terima kasih kepada semua yang sudi membeli CD AMALAN ZIKIR DAN DOA SUFI CILIK ini. Rata-rata yang membeli sangat berpuas hati dengan feedback yang diterima bila anak-anak mula mendengar alunan zikir oleh suficilik di dalam cd ini yang diberi nama Amirul Atiq.

Seperti biasa, saya dengan berlapang dada ingin membuka pembelian CD ini untuk order Batch yang ke-11. Masyallah sambutan yang sangat-sangatlah positif membuatkan saya meneruskan jualan CD ini. Hanya satu niat saya, untuk berkongsi manfaat yang dirasai agar orang lain turut merasa manfaat  bersama-sama. 

Saya mengharapkan agar rakan-rakan blogger dapat berkongsi manfaat zikir ini melalui blog agar ianya dapat disebarluas kepada saudara-saudara Islam kita di luar sana yang sukar untuk mendapatkan CD SUFI CILIK ini di pasaran.

Terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang sudi berkongsi mengenai CD SUFI CILIK ini. Alhamdulillah hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya dan semoga anda semua dipermurahkan rezeki.

Ini adalah beberapa blog yang berkongsi mengenai manfaat CD SUFI CILIK ini, dan anda boleh baca entri tersebut dan lihatlah kesan zikrullah yang dialunkan oleh anak kecil ini mampu mempengaruhi anak-anak kecil yang lain diluar sana!


= Cherish every cherry

= aku bukan bidadari

= Mommy's Diary of Life

=ily's


KEPADA YANG BERMINAT UNTUK DAPATKAN CD AMALAN ZIKIR DAN DOA SUFI CILIK, BOLEHLAH WHATSAPPS SAYA DI 012-2243815


Insyallah akan share lagi feedback daripada ibu bapa di luar sana yang sangat berpuas hati dengan cd ini.

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...