Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, September 30, 2011

Featured in Majalah Harmoni keluaran Oktober!!

Hola n Salam to all X-presi readers!

Oh agak lama tidak menghapdetkan diri dengan entri-entri baru. Banyak sangat benda nak share tapi lately ni agak busy. So this is just quick update...

Majalah Harmoni keluaran Oktober

Macam yang saya maklumkan hari tu, testimoni saya mengenai produk minuman herba Slimax White Cafe plus Habbatus Sawda telah dipilih sebagai salah satu testimoni di ruangan produk Salinaz Herbs ms 75. Thanks a lot to Kak Salina and husband sebab sudi jadikan testimoni saya sebagai sampel di ruangan produk Salinaz Herbs ini.

halaman 75



Testimoni saya mengenai produk minuman Slimax White Cafe plus Habbatus Sawda

Testimoni Farah juga sebagai pengguna minuman Slimax. Berat badan beliau telah turun 15kg dalam masa 3 bulan.

Testimoni Fina mengenai penggunaan produk kosmetik Set Pencerahan 3 in 1. Saya juga turut menggunakan produk ini dan ternyata memang mempunyai perubahan.

Bagi sesiapa diluar sana yang berminat untuk mencuba produk ini, boleh hubungi saya ye...untuk cerita lanjut mengenai produk ini, sila klik SINI

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...