Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Monday, April 16, 2012

Cuba dahulu, baru tau...

Selamat petang semua!

Petang ni nak kongsikan dengan korang pasal kopi "magik" (bak kate Mahanis..hehe). For those yang mengikuti perkembangan blog saya, sudah tentu sudah sedia maklum mengenai kopi yang pernah saya jual ni kan. Untuk makluman semua, saya merupakan pengedar rasmi produk SALINA'Z Herbs dan  menjual salah satu produknya iaitu Slimax White Cafe plus Habbatus Sawda.

Formulasi dari Garcinia Combogia yang menghalang pembentukan lemak yang berlebihan dan membuatkan fasa kenyang. Membantu melangsingkan badan, merendahkan kolesterol dan mencerahkan kulit. Habbatus Sawda dapat merawat penyakit, masalah rambut, insomnia, mengurangkan sakit-sakit otot dan sendi, juga menambahkan tenaga.

Khasiat-khasiat lain yang ada pada Slimmax White Cafe Plus Habbatus Sawda adalah seperti berikut :

-Membantu melangsingkan badan
-Membantu merendahkan kolesterol
-Membantu mencerahkan kulit
- Membantu merawat penyakit
-Membantu masalah rambut
-Membantu masalah insomnia
-Membantu mengurangkan sakit sendi & otot
-Membantu menambah tenaga

HARGA : RM39.90 (WM) / RM43.90 (EM)

Disebabkan ramai yang tanya lagi saya jual ke tak Slimax White Coffee ni, so hari ni saya buka untuk order..For those yang berminat nak cuba, boleh cuba sekotak, RM39.90 (WM) / RM43.90 (EM) sahaja (15 sachet) .sesiapa yang pernah order dan  nak order lagi boleh lah nak order dengan saya. 

Promosi sempena Ramadhan yg bakal tiba, beli 2 kotak RM75.00 sahaja. Kopi ni bukan je sedap, tapi baik juga untuk kesihatan dan kecantikan luar dan dalam. Sesuai untuk lelaki dan perempuan. Sesuai juga untuk ibu yang sedang bf baby jadikan sebagai milkbooster kerana kopi ni ada campuran serbuk habbatus sawda.

Korang boleh baca TESTIMONI daripada customer saya sendiri. Insyallah, berbaloi. 

Nak cantik, nak sihat jugak kan? Slimax White Cafe pilihan terbaik untuk anda!! Cuba dahulu sekotak, memang tak rugi...Insyallah..



2 yang mengekspresikan diri:

cik alin said...

Dear.. Kopi ni time period boleh minum ke?

Kemn Azmaili said...

@cik alin

Boleh dear..xda masalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...