Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Tuesday, February 7, 2017

Inilah Rahsia Anak Saya Boleh Menghafal Surah Al Fatihah dan Zikrullah Seawal Usia 2 Tahun

Terpanggil untuk berkongsi manfaat ini kepada anda di luar sana apabila ianya terbukti berkesan semasa anak sulungku berumur 2 tahun. Semasa umur nya seusia ini, aku memperdengarkan zikir ini secara konsisten setiap hari kepadanya ketika dalam perjalanan pulang ke rumah, alhamdulillah dalam tempoh 1-2 minggu, dia mampu menghafal zikir, doa & surah al fatihah yang terkandung di dalam CD ini.

Tiada yang luar biasa. Kerana zikir ini adalah zikir yg biasa kita dengar mahupun kita alunkan. Terutamanya bagi si ibu yg sedang menidurkan anak. Tarikan zikir ini adalah pada suara  anak kecil yg mengalunkannya dengan bacaan yg terang dan jelas. Aku percaya, Allah mempermudahkan anak aku menghafal zikir, doa & surah al fatihah dengan turut dibantu oleh suara #suficilik di dalam CD ini yg diberi nama Amirul Atiq.

Siapalah tidak gembira kalau anak kita sendiri turut mampu menjadi sehebat #suficilik kan? Ayuh kita sama-sama mengubah landskap dan corak perkembangan anak kita seawal usia lagi. Kalau selama ini kita cuba tenangkan anak kita dengan mempertontonkan kartun dan lagu di dalam Youtube, apa kata kita transformasikan kepada alunan ZIKIR & DOA SUFI CILIK ini. 

Saya percaya anda jauh lebih gembira melihat kesan zikir ini berbanding kaedah single channel (video di Youtube). 

Kali ini #suficilik di datangkan dengan 2 terbitan iaitu CD dan DVD. Masing-masing ada manfaat tersendiri. Kalau CD boleh terus dipasang dalam kereta, DVD pula untuk diperdengarkan di rumah sambil melihat videoklip bergambar tampilan khas oleh adik Amirul Atiq dan kakaknya. Kalau ada kedua-duanya lagi menguntungkan ye dak?
 
Insyallah stok akan sampai dalam tempoh terdekat ini. Jika anda ibu ayah yg prihatin untuk melihat anak-anak anda membesar dengan mengenal kalimah Allah seawal usia, insyallah boleh la mulakan dgn sesuatu yg santai seperti ini. 

Berminat? Boleh terus whatsapp ditalian 012-2243815 - Kemn Azmaili.

Boleh booking slot dahulu. Saya akan senaraikan order anda dahulu tanpa  sebarang deposit.

Jom kita mulakan awal tahun ini dengan sesuatu yg lebih bermanfaat. Untuk lebih yakin lagi. jom kita baca feedback daripada ibu bapa yang telah membeli CD ini di SUFICILIKREVIEW.

#KenalZikirIngatAllah #suficilikreview
Harga SUFI CILIK
CD - RM19.90
DVD - RM25.90
*(harga tidak termasuk postage RM8)

1 yang mengekspresikan diri:

Jepun Mari said...

biasa sebelum tidur, sy dan anak2 baca surah2 lazim, automatik diorang mudah ingat, walau pd mulanya sebutan ke laut sikit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...