Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Thursday, January 13, 2011

Buku: Pantang Larang Ketika Hamil & Selepas Bersalin

RM4.00 je!! Mmg berbaloi..loi!!
Buku ini merupakan salah satu koleksi terbaru yang saya beli. Rasanya sangat berbaloi beli buku ni memandangkan saya hanya melabur sebanyak RM4.00 sahaja untuk mendapatkan buku yang mempunyai 90 halaman muka surat ini (murahkan!!!)..saiznya yang kecil memudahkan saya untuk bawa ke mana-mana sahaja..Kalau ikutkan memang dah banyak koleksi buku-buku yang berkaitan dengan kehamilan yang telah saya kumpulkan sejak awal kehamilan lagi..Kebanyakan daripadanya mempunyai pengisian yang lebih kurang sama..Cuma adalah serba-sedikit perbezaan sahaja mengikut pandangan dan sumber yang berbeza.

Tetapi, lain pula bila saya baca buku ni. Sub-topik yang paling menarik perhatian saya adalah mengenai Petua Ketika Mengandung dan Selepas Bersalin. Macam-macam petua tau!!! Siap bagi ramuan lagi tentang cara membuatnya (saya kena pastikan buku ni saya bawa balik ke Kuantan ketika berpantang nanti)..hehehe
Sub-topik yang menarik dan padat dengan pelbagai info
Ada satu lagi sub-topik yang menarik iaitu Senaman Kesihatan Ketika Mengandung. Siap ada illustrasi gambar lagi!!
Lepas baca buku ni..saya dengan semangatnya bersenam!!
Bagi rakan-rakan diluar sana yang berminat utk dapatkan buku ni, saya rasa ada dijual di mana-mana kedai buku kot. Saya beli di MPH, Alamanda. Buku ni diterbitkan oleh Penerbitan Seribu Dinar Sdn Bhd Cetakan 2009 yang disusun oleh Abadian Abdullah

p/s: 
Sorry sy xdpt nak share intipati buku ni sepenuhnya, almaklumlah Hak Cipta Terpelihara kann,..hehe


~end~

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...