Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Tuesday, July 5, 2011

My Bestfriend kawin lagi?

Helo & Salam to all,

Kalau ada yang baca entri sebelum ni, story saya pasal my best friend's wedding kan? Yess, sekali lagi my another bestfriend telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya. Kalau yang kawin sebelum ni merupakan bestfriend saya zaman sekolah dulu-dulu, tapi yang kawin kali ni dia adalah bestfriend saya masa kat UUM..jangan silap tafsir dengan tajuk entri hokehh..hehe..

Best ke ada banyak bestfriend ni? nama pun BESTFRIEND kan? mesti ada satu je kan? Yeke?Oh, pada saya ia tidak semestinya lah. Saya ada bestfriend di mana-mana. Since sekolah rendah dah ada bestfriend tau!! Setiap sekolah yang saya pegi mesti ada bestfriend...best la ramai bestfriend!!..hehe..

Apapun, sekali lagi saya ucapkan tahniah kepada my BFF Sannah dan pasangannya Mus. Diorang ni dah kapel lama since di UUM lagi. Memang ditakdirkan jodoh korang berdua memang kuat!! Saya happy sangat tengok korang berdua dah kawin!!! Sama cantek sama padan...

Orang santek, bertambah santek..

sama cantik sama padan, sila abaikan muka saya yang sunburn tu..hehe

sweet memories..

Cantik dan berseri sangat!!
History skit pasal Kemn dan Sanah ni..
Saya dan Sanah mula rapat masa kitorang sem2. Kami ni sama course..Intaf (International Affairs) dan kami juga sama-sama committee of Intaf Society. So masa di kampus banyak kami habiskan bersama. Sama-sama sibuk dengan aktiviti society, sama-sama add&drop class, sama-sama minor class (Comm.), sama-sama group assigmnent, sama-sama skip class..hehe..Sanah ni orangnya sangat peramah, bersopan santun la nak banding ngan saya yang tak semenggah ni. Banyak benda yang kitorang kongsi bersama. Sanah juga lah salah seorang kawan yang sanggup berkorban masa saya sakit dahulu. Sanggup menjaga makan pakai saya di biliknya, sediakan sarapan (oh!!teringat makan roti bakar letak gula) dan belikan makanan tengahari masa sakit dulu. (Entri sakit baca kat sini). My dear Sannah, Thanks for being such a wonderful bestfriend!!! =)

Tetiba ada orang tanya," Ko kan cari besfren muka mesti nak lebih kurang je, nak jadik besfren ko kena macam diorang ke?"..hahaha..tergelak besau den!! Semua tu bukan ukuran dik non oi..yang penting sifat dan personaliti dia boleh diumpamakan seperti cermin kita..Lagi satu, dia juga mestilah tahu menilai erti persahabatan sebenar. takda tikam-tikam belakang ye...


p/s: pssstttt...ada lagi besfren saya yang belum kawin ni, just wait and see!!!

3 yang mengekspresikan diri:

mardiana said...

kak nana kawen nanti jangan lupa buat entri tau ;)

Kemn Azmaili said...

kak nana,

memang tak sabo nak wat entri pasal kak nana ni..
banyakkkkkk history ngan kak nana nak citer...nak2 tang kena sergah ngan antooo..hehehe =)

mardiana said...

haha. malu kat antu tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...