Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Thursday, November 24, 2011

Kembali tenang...

Helo everybody!

Hidup saya kembali tenang seperti sedia kala taktala selesai sudah last task for this yaear. As i told u dalam entri sebelum ni, itulah kerja saya kat ofis ni. Semalam ada Exit Conference untuk kajian tersebut, as usual ditugaskan untuk jadi Emcee. Nampak macam senang, tapi quite mencabar sebenarnya. Biarlah berpuloh kali pun jadi emcee, perasaan gementar tu memang tak boleh lari. Tapi, apa yang saya amalkan bacalah doa Iftitah sebelum berucap, insyallah dipermudahkanNya. 

Tolong abaikan muka saya yang kemain serius. Dah memang air muka camtu kalau tak senyum, sekian.

Bila keadaan mulai tenang, of course la dalam kepalehotak ni fikir nak enjoy kan. Hujung-hujung tahun ini, memang padat dengan kenduri kawin. Banyak tempat nak kena attend, jalan pun mula lah jam sana sini. Minggu ini saja ada 3 orang kawan saya akan naik pelamin. So far, belum decide lagi nak attend yg mana satu. Sebab tempat jauh-jauh, kalau semua sekitar KL ni, boleh la bahagi sorang sikit.

ini dia Maksu nak tawen lagi

Next month, reception my besfren Shasha. Dia dah nikah tengah tahun hari tu, tapi disebabkan depa dua orang terlalu sibuk baru la boleh buat reception bulan depan. She gave me a kain pasang untuk sedondon dengan bridemaid lain. Laku lagi mak orang ni jadi bridemaid! hihi...So, last week pegi rumah dia kat Maluri to take that kain pasang tu.

happy face from us




Papepun, berbalik kepada tajuk entri, perasaan saya ketika ini teramatlah lega kerana keadaan kalut malut yang dilalui 2 3 minggu sebelum ini telah kembali tenang. Alhamdulillah.

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...