Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Tuesday, August 2, 2011

Ada yang nak order Slimax White Cafe tak? Tiada caj penghantaran!!! =)

LENGUH BADAN? SAKIT SENDI? HILANG TENAGA? RAMBUT GUGUR? KULIT KUSAM? MAU LANGSINGKAN BADAN?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.

.

.

.

.

.

.


.
Hye!!! Salam to all my dear readers!!

Ingat tak entri semalam saya citer pasal kopi dengan campuran Habbatus Sawda?tu  Kepada kawan-kawan yang terlepas membaca entri ni, korang boleh baca testimoni saya sendiri kat SINI.

Memandangkan ada yang tanya saya bagaimana nak dapatkan produk minuman ni, kerana saya dimaklumkan ianya tidak terdapat di mana-mana stokis jamu kecuali di Putrajaya sahaja. Produk minuman ni masih lagi baru dan pernah diiklankan di tv.

So, disini saya dengan baik hatinya ingin membantu membeli produk minuman tersebut bagi pihak kawan-kawan diluar sana yang berminat untuk mencubanya. Tak mahal mana pun, hanya RM39.90 sahaja. So, kalau korang berminat boleh bagi detail seperti berikut:

NAMA:
ALAMAT RUMAH
NO. AKAUN BANK:
BANK:
NO. TEL:

Dimaklumkan juga, dihari baik bulan baik ni saya nak nak buat amal jariah..TIDAK DIKENAKAN CAJ PENGHANTARAN!!!

Korang kena cuba sekotak!! Insyallah mesti lepas ni nak order lagi..Sedap dan banyak khasiat pulak tu!!Semua sakit-sakit sendi dan lenguh badan saya hilang, kalau tak mesti mengeluh je..SLIMAX WHITE CAFE LAH JAWAPANNYA!!!!

Opsss!! Lupe pulak!! Hantarkan butiran tersebut melalui emel saya, kemn5885@gmail.com

SELAMAT MENCUBA!! INSYALLAH  BERBALOI!!!

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...