Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Thursday, August 18, 2011

Surat dari KOSMO! Ahad

*******

Assalamualaikum empunya kemnrocky.blogspot.com.


Saya Afzan, reporter dr akhbar Kosmo!. Saya ada ternampak blog anda - page rumah qu syurga qu.

Kami di Kosmo! Ahad ada satu kolum mengenai dekorasi. Anda berminat jika kami siarkan rumah anda dalam akbar kami?

Kolum ini keluar setiap Ahad, dan kalau puan berminat, boleh lah kita aturkan masa untuk ke rumah puan.

Kalau ada sebarang pertanyaan, hubungi saya - xxx-xxxxxxx atau melalui emel ini.

Saya berbesar hati sekiranya puan dapat beri kami peluang rakam dan siarkan rumah mood biru puan tu ;)

Sekian, terima kasih.

********

Ya Allah! Rasa nak terpingsan je baca emel ni!! Yeke ni!! Eh, apesal macam tak caye lagi ni ek..jakun kehape aku ni..Perasaan ni bercampur baur..rasa ketaq kapla lutut pun ada. Biar betul???

So, untuk kepastian saya pun mesej la cik Afzan ni..lagi rasa nak tercabut lutut bila dia cakap kalau saya setuju diorang nak datang photoshoot rumah aku hari Jumaat ni..maknanye esok la tu kan!! (memang setuju la kan..peluang sekali seumur hidup ni..hihi)

Okay, masih lagi tak caye ni..Untuk kepastian lagi..saya call sendiri KOSMO, tanya betul ke cik Afzan ni wartawan KOSMO..Hah, nasib baik betuii..sayani bukan apa, fobia jugak rasanya..mana la tau ada sindiket ke kan..maklumla, pengalaman handbeg kena rembat dengan haram jadah minah yg konon2 "baik hati" tu buat saya jadi kurang percaya dengan "strager" ni.

Jadinya, esok cik Afzan n kru lain akan datang rumah saya jam 1.30 petang..Jumaat orang gomen rehat lame ye kawan-kawan..Nak amik cuti tak boleh dah, bulan ni dah banyak kali EL jaga my baby tak sihat hari tu.

Pening den ni..Pening campur dengan pelik nape rumah saya yang jadi pilihan..kuarters pulak tu..happy memang la happy banget!! tapi selagi benda ni tak selesai, saya akan rasa cuak tahpape sampai naik cemuih nak berulang ke toilet nak bery..hehehe..

Kalau ikutkan gambar yang saya published kat SINI, gambar tu saya amik betul-betul lepas pindah rumah. barang pun tak banyak. Sekarang pun tak banyak hokeh..hehe..Saya memang tak suka barang banyak sebab penat nak ngemas balik bila berkecah-kecah sana sini. Saya suka bila rumah nampak kemas, takda hiasan kecik-kecik atas console table ke or sewaktu dengannya. Balik rumah, buka pintu..rasa sejuk mata memandang bila rumah kita bersih dan kemas kan.

Saya hias mengikut citarasa saya sendiri je, duduk pun kuarters kerajaan kan. Kalau rumah sendiri nanti lain lah, boleh tempah kabinet dapur, cat sini, wallpaper sana, landskap situ..tak sabar pula rasanya nak pindah rumah..hihi..Tapi kan, gambar tu kat living room je. Menurut wartawan ni, esok diaorang akan photoshoot semua ruang termasuk lah bilik tidur dan dapur...hah gasak la kak oi!!

Apepun, tunggu sahaja lah kemunculan Rumah Qu Syurga Qu di salah satu kolum di KOSMO! Ahad ini. Jangan lupe beli tau!. Dah beli tu, sebarang kutukan dan kritikan adalah dialu-alukan. hehe..

psssttt...sentuhan biru of course la kan..tapi hanya pada elemen-elemen minima sahaja..tunggu..... =)

6 yang mengekspresikan diri:

mardiana said...

wiwit!~

nak autograph kemn. ;)

bombay said...

waaaa..congratz!

dhr said...

wow...retis da skg!huhu..good luck for tomorrow. pasni mmg bole ganti eric leong la. Deko Kema. Kak dian 1st client,k. Tp da msk KOSMO, da glamer, charge mcmana?dpt harga kwn2 x?hehehe.

Kemn Azmaili said...

@Knana,

hahaha...autograph nanti saya kirim pakai pos..hehehe..kak nana ni, sy cuak tak habis lagi ni selagi tak setel benda alah ni...

Kemn Azmaili said...

@bombay,

many thanksss.. =)

Kemn Azmaili said...

@Kdian,

retis hape nye kak..kalo retis takdela cuak thp cipan bukit ni..maklum le, 1st time masuk paper..dulu pnah masuk tapi grp project je..kali ni lain macam skit penangan nye..hehehe..Ganti eric leong?hahaha..saye ni bawah lagi dari semut merah kak..hias ikut suka suki je..charge? kalo sy jual brg boleh le nak charge..hehehe..ish, akak ni..buat sy tersipu siput je..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...