Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Monday, August 8, 2011

Follower ke 132 : ABG BEN ASHAARI... omg, bangge seminit!!!!


OMG!!! terkezut den bila buke blog tengok follower ke 132..rasa nak melompat sekarang juga...!!! =)

Terima kasih to Abg Ben kerana sudi follow belog saya yang cikai ni. Kerana segmen abg Ben juga la yang menaikkan jumlah follower saya. Basically, blog saya takda spesifik kepada mana-mana kumpulan pungg..Hanya mengenai diri saya dan orang-orang yang berada dalam kehidupan saya. Baru awal tahun berjinak-jinak dengan dunia blog ni..memang banyak yang perlu belajar...

Kalau korang nak tau  siapa Ben Ashaari ni, beliau merupakan salah seorang sifu blogger di Malaysia ni. Jumlah follower beliau dah hampir menjangkau 20,000. Nak compare ngan aku ni alahaiiiii....semut merah je dik non oiii..hehehhe..Ape-apepun, saya menulis sekadar ingin berkongsi sesuatu yang dirasakan boleh dikongsi untuk kebaikan dan peringatan bersama. Walaupun dulu masa kat U aku belajar politik, oh!! terimakasih..penulisan saya tidak pernah mempunyai unsur-unsur tersebut...(Bila belajar tentang politik, saya tahu poltik itu macam mana..no komen)

Ape-apepun, terima kasih Abg Ben kerana sudi follow belog saye..Kalau abg Ben baca entri ni, ini adalah satu penghormatan untuk Abg Ben sebagai penulis blog dan sebagai suntikan semangat untuk saya terus menulis...

Terima kasih sekali lagi!!!! 

*****HAPPY*******

0 yang mengekspresikan diri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...