Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, August 19, 2011

Hari ini: Tolonglah jangan cuak sangat derrrr...

Salam to all my dear readers!!!

Seperti yang saya maklumkan pada entri semalam, hari ini merupakan hari yang boleh dianggap sebagai hari yang bakal mencipta kenangan manis yang tak mungkin dapat dilupakan dalam hidup saya...hehe..over aku kann!!..yela, mana la tak seronok kan bila dapat peluang macam ni..

Peluang yang datang ni mungkin hanya sekali seumur hidup (tapi kalo ada offer lagi, memang laju je den jawab setuju..hehe), dan saya harap ia tidak menghampakan pihak media (KOSMO!) dan juga pembaca akhbar tersebut..tak lupe juga pada kawan-kawan yang menyokong saya (tak boleh belahh ayat macam perasan retis..hahaha)

Ape-apepun, any info about this will be update from time to time ye...

Bye!

p/s: selagi benda alah ni tak setel, tak tau apehal nak kena cuak tahap gaban ni...ish!!

7 yang mengekspresikan diri:

Princess Cindellyna said...

hik hik.... sabar sabar...tenang2 ...hehe. goodluck again!=D. TAK SABAR NK TGK KOSMO NANTI...! Ngeeee!~~~

F.Nesyita said...

Gud Luck kema..relax2..maintain cool..berlakon la same mase ni..walaupun xmsuk tv ke masuk paper pun kira media gak ni.All the best to u, yusri n hadif..hensem2 tau hadif.tunjukkan kehebatan bawak walker guna mulut..wiwiwi...

aThidEaN said...

bestnya....
sabar yeee..bertenannnngggg

Luv like this.... said...

best nye...congrats

Kemn Azmaili said...

@Farah,

tak sabar jugak nak nengok hasil dalam paper..heheh

Kemn Azmaili said...

thanks farha,

btw, husband n baby takda pun..yusri cakap dia low profile (nyampah)...hehe..hadif, tagh tido masa shooting...tq!

Kemn Azmaili said...

@aThiedean,

tq =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...