Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Friday, August 5, 2011

Tak Sangka!!!

Kawan-kawan

Saya dah hantar kopi Slimax tu pagi tadi melalui Poslaju National Courier...Insyallah akan sampai minggu depan. Kalau ada kawan-kawan yang masih belum menerima sehingga minggu depan, tolong maklumkan pada saya ye.

Untuk kawan-kawan yang baru nak mencuba produk ni, disarankan agar mengambil 2 kali sehari. Kalau bulan puasa ni, ambil la masa sahur dan berbuka.

And one more thing, semalam saya jumpa pengasas produk minuman tu. Alhamdulillah sangat, tak sangka usaha saya nak tolong kawan-kawan ni berbaloi sebab saya dah jadi PENGEDAR YANG SAH.. =)=) Dengan itu, saya harap lepas kawan-kawan cuba produk ni, tolong bagi maklumbalas kepada saya. Tak kira lah sama ada berkesan atau pun tidak. Menurut pengasas tu juga, adik beliau dapat turun 15kg dalam masa 2 bulan. Ada pengguna produk ni, boleh turun 5 kg dalam masa 2 minggu. Bergantung kepada badan masing-masing. Selain boleh langsingkan badan, boleh terima khasiat-khasiat lain melalui campuran habbatus sawda tu. Sebelum tu, nak mintak tolong kawan-kawan tolong jawab soalan saya dibawah ni selepas minum kopi ni, saya teringin sangat nak tau:

1. Dulu lenguh badan, sakit sendi..lepas minum kopi ni semuanya dah hilang. (Ya / Tidak)

2. Dulu rasa tak bermaya, kurang bersemangat, asik mengeluh je..lepas minum kopi ni rasa bertenaga sepanjang hari. (Ya /Tidak)

3. Dulu selalu fikirkan dengan masalah berat badan, lepas minum kopi ni berat badan saya turun kerana minum kopi ni sahaja pun dah mengenyangkan. (Ya / Tidak)

4. Dulu rambut banyak gugur, lepas minum kopi ni rambut gugur dah kurang. (Ya / Tidak)

5. Dulu perut selalu berbunyi kalau lapar, lepas minum kopi ni perut dah tak bunyi lagi. (Ya /Tidak)

Kalau saya dapat banyak feedback postif dari kawan-kawan, menurut pengasas tu kemungkinan testimoni kawan-kawan ni akan disiarkan dalam iklan beliau. Teruja takkk? hehehe..glemer mak nokss...

Okay ye, Selamat Mencuba!! Jangan lupa share dengan saya nanti..

p/s: Diingatkan ye sekali lagi, produk ini mengenyangkan. Maksudnya disini, kalau kawan-kawan rasa kenyang pun tapi nafsu makan tu membuak-buak jugak, den tak dapek nak nolong la ye..hehehe

**************

Entri diatas ni sebenarnya saya copy paste dari mesej yang saya hantar melalui FB kepada 15 orang kawan saya yang ingin mencuba minuman ini. Siap ada yang dah order terus 2 kotak. Teruja sangat nak tahu tindak balas minuman ini kepada diorang semua. Saya harap ianya berbaloi seperti apa yang saya rasakan sekarang ni. Alhamdulillah sudah hari ke5 kita berpuasa, saya masih segar dan bertenaga hingga ke petang. Kalau ikutkan tiap kali sahur saya bukannya makan makanan yang berat pun, kadang-kadang makan megi je. Tapi macam magik jugak la sebab saya masih rasa tak penat seperti sebelum mengamalkan minuman ini. =)

Kepada semua yang berminat untuk mencuba produk minuman ini anda boleh order dengan saya. Cuba lah sekotak dahulu.. tak mahal manapun hanya RM39.90 (15 paket). Berbeza dengan produk minuman lain dipasaran.

Untuk cerita lanjut mengena produk ini, anda boleh klik SINI

Sekian.

4 yang mengekspresikan diri:

dhr said...

kak dian nak! tp tggu raya nnti,k.

mardiana said...

kemn boleh jadi bisneswoman lepas ni ;)

Kemn Azmaili said...

kak dian,

nak berapa kotak..boleh saya reserved terus..

Kemn Azmaili said...

kak nana,

kalau dengan izin Allah, kakNana..baru nak berjinak2..harap Tuhan permudahkannya, insyaallah...tq kak nana =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...