Refleksi Diri

EKPRESIKU...

Monday, August 15, 2011

Ini Jawapan Arlene Tan...

Salam,

Sebenarnya kalau diikutkan memang dah taknak bangkitkan isu panas ni..Kepada korang yang terlepas dengan isu yang saya maksudkan ini, korang boleh klik SINI

Okay, susulan daripada entri saya di SINI, ada seorang pembaca / blogger yang mohon saya untuk tanya sesuatu kepada Arlene. Ini soalan beliau:


Makanya, untuk menjawab persoalan tersebut, saya telah bertanya kepada empunya badan, dan ini jawapannya:


Okay Mr./Mrs InvinceZ, ini lah jawapan daripada beliau. Harap segalanya terjawab. Saya sekadar membantu anda untuk mencari jawapan dari persoalan anda. 

Sebelum tu, saya copy paste sekali lagi comment yg saya reply daripada entri saya sebelum ni mengenai isu ini hanya sebagai Friendly Reminder @ Peringatan Mesra.


Dear all readers / bloggers,

Entri ini merupakan luahan peribadi saya yang mana saya kongsikan kepada anda siapa Arlene yang saya kenal dahulu. Untuk makluman semua, saya memang sudah lama tidak berhubung dengan beliau, So that saya tidak mengikuti perkembangan hidup beliau. Saya setuju dengan pandangan yang menyatakan kita tidak tahu kadang-kadang manusia ini depan lain, belakang lain. Luahan saya ini tidak berbentuk "bias" walaupun saya mengenali beliau. Apa yang mahu saya tekankan disini, biarlah pihak berwajib yang siasat sehingga kita semua dimaklumkan siapakan Hjh Sitt yang dimaksudkan. Saya akui juga penulisan dalam blog beliau seperti menunjukkan beliau adalah freethinker. Sebab itulah saya mahu kita sama-sama fikir, mungkin sikap terlalu keterbukaan beliau dalam penulisan tentang agama, bangsa dan negara telah menjerat beliau dan lebih malang lagi dituduh sebagaai Makcik Hjh Sitt yang dimaksudkan..Saya tekankan disini, entri ini adalah pandangan peribadi. Terimakasih kerana sudi baca dan meluahkan pendapat anda. Saya sangat menghargainya. =) 


p/s: Setiap manusia melakukan kesilapan. Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.
Sekian.

2 yang mengekspresikan diri:

InvinceZ said...

thanks kemn. walaupun tak mendapat jawapan yang diharapkan, saya hargai usaha anda. terima kasih sekali lagi.

Kemn Azmaili said...

@InvinceZ

no worries,..thanks to u too.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...